Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

29 Mart 2012 Perşembe

Yine Evde.... :(

02 Mart 2012 / Cuma

Yani annem geldi geleli havalar yine bozuk... sadece 1 kez dışarı çıkabildik, o da geldiği ilk gün.... yorgun, argın... ama iyiki de çıkmışız yoksa evde hapis kalıcakmışız...

zaten annemde herhalde çıktığımız gün olacak ki, hasta oldu :((( bana da bulaştırmasın diye uzak duruyoruz ama sonum kaçınılmaz gibi görünüyor:( boğazı kötü olmuş... ona hemen pastil, tylo hot, ilaçlar takvisyesi yaptım ama bakalım iyi gelecek mi? bu merette geldimi gitmek bilmiyor ki istediğin ilacı al.. bir süre devam ediyor...

neyse annem yine de aklına koymuş geldiğinde, çiğ börek yapacak bana:) kıymalı ımmm enfesss:D gerçi annem böyle diye istemedim yapmasını, yat dinlen dedim ama biraz dinlendikten sonra koyuldu bana çiğ börek yapmaya, ehhh annelik işte :)) bende bebişime yapıcam böyle, ne isterse... hep derdim zaten annem gibi bir anne olucam ben.....

annemle tv. karşısında karşılıklı uzandık biraz... yemek programları vardı izledik. baktım annem biraz kestirdi. akşam üstü aşkım ben çıkıyorum diye arayınca annem koyuldu iş başına :) eli de çabuk maşallah , bir baktım ki bir sürü çiğ böreğimiz oldu:) nasıl da mis gibi kokuyorlar ama anlatamam:) yani yemek için sabırsızlanıyorum,.. aşkım gelse de yesek :)






bende annemin mutfakta işi bitince hemen çiğ böreğin yanına ayran yapıverdim... ehh ayransız olmaz bu lezzet :) masayı hazırladım , derken kapı çaldı ve sevgilim geldiiiiiiiii :D YUPPİİİİİ bu çiğ börekleri yiyebileceğimizin  işareti :)))





ayyyyy  insan hamile hamile kendine işkence çektirir mi!!! yazarken bile nasıl canım çekti nasıl çekti anlatamam:(((( bir an önce bu olayı tekrarlamalıyız derim ben :) tavsiye ederim ;)

artık konuyu değiştirmeliyim yoksa kendimi tutamayıp mutfağın yolunu bulucam ve bu doktorumun hiiiç hoşuna gitmeyecek :)

gündüz karşı komşum, ablam Ayfer ablacım bizi akşam kahveye çağırmıştı. yemek yiyip, etrafı topladıktan sonra sevgilimi evde bırakıp karşıya geçtik... 1-2 saat bizsiz kalacak ama idare edecek artık;)
gittik kahvelerimizi içtik güzelce yani onlar içtiler.. ben dün içtiğim için bugün kahve içmemeyi tercih ettim. malum hamilelikte kafein sakıncalı. bebeğin beyin ve sinir gelişimini etkiliyor.. ben yine kızımı düşünüp çoook sevdiğim kahveyi karşıdan izlemekle yetiniyorum :( kahvelerimizi içerken Ayfer ablam elinde bir paketle geldi.... anneme bir hediye almış çok güzel bir şal... gerçekten çok hoş ama annem çok üzüldü. çünkü annem ayfer ablaya konserde takması için güzel 2 küpe almış. içinden gelerek... benimde haberim yoktu, bana da sürpriz oldu.... sanki karşılık oluyormuş gibi olduğu için üzüldü biraz annem... ama Ayfer ablam öyle değildir o da annemi çok sevdi, içinden geldiği için almıştır... nitekim ikisi de güle güle kullansın :DD

annem hasta olduğu için çok fazla kalamadık.... eve döndüğümüzde sevgilim "yalan dünya" yı izliyordu... bizde ona daldık, son zamanlarda favori dizimiz :) annem hemen yattı, yazık çok da yoruldu bugün....

annem yarın dönüyor:(((( keşke birazcık daha kalsaydı... artık bir daha ne zaman gelir bilmiyorum herhalde doğumdan önce anca... neyse onu gördüğüme çooook sevindim yinede... az ama yinede görüşmüş olduk....  Canım annem herşey için teşekkür ederim, seni çooook seviyorum..... :(


Hiç yorum yok: