Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

21 Mart 2012 Çarşamba

Bebeğime Doğru İlk Adımlar....




21 Kasım 2011 / Pazartesi



gerçekten de geliyor...


Evlendiğimin ilk günlerinden beri bir bebek hayaliyle yanıp tutuştum dersem yalan olmaz herhalde... 3 yıl oldu sevgilimle evleneli... Zor bir dönemden sonra, sonunda içimde bir tuhaflık hissettim. hiç görmediğim kadar çok rüyalar gördüm. hatta bir keresinde bir bebiş gördüm rüyamda, yıkamışım onu ve havlusuna sarmışım ,oturuyor yanımda şipşirin bişey :) dedimki acaba mı??? evden nasıl çıktığımı hatırlamıyorum. koşarak eczanenin birinde aldım soluğu.. test aldım ve aynı hızla eve döndüm. ışık hızıyla yarıştım resmen , o derece:) testi yapıp eşime sürpriz yapmaktı amacım fakat bir çizgi var ikinci çizgi silik görünüyor:( ne bu şimdi? hamile miyim değil miyim? çok üzüldüm... doktor randevumu iple çekiyordum artık. herşey kanda çıkıcak değerle anlaşılacaktı. eşimle beraber vurduk kendimizi Nişantaşı yollarına:) hemen bir kan testi yapıldı. "değerler 1-2 saate çıkar ben seni ararım " dedi doktorum.. allahım bu ne geçmez 1 saatmiş:) eve doğru dönerken tam dolmuştan inmek üzereydik. bir baktım ki doktorum arıyor :))) "lütfen pozitif olsun lütfen!" diye söylenerek, hem dolmuştan iniyorum hemde kendi kendime söyleniyorum.. açtım, "tebrikler rezzan'cım hamilesin" demesiyle benim çığlık atmam bir oldu:)) Allahım bu bir mucize olmalıydı. evet evet kesin mucizeydi. o özlemle beklediğimiz minik bebişimiz geliyordu. Yarabbim sana şükürler olsun diyerek gözlerim doldu. hatta o kadar afallamıştım ki ne yapacağımı bilmez halde doktoruma "teşekkür ederim ,ne yapayım şimdi ben, ne yapmam gerekiyor" diye saçma bir soru bile sordum. onun cevabı ise çok açıktı " şimdi eş dost, anne, baba ara herkesi, bu mutlu haberi ver" oldu. telefonu kapatmamla yolun ortasında ağlayarak eşimle sarılmamız bir oldu. kendimi durduramıyordum, sürekli ağlıyordum. bu anı çoooook uzun zamandır bekliyordum. Demekki bizim bebişimiz bu günü bekliyordu.
      Tarifi imkansız , alfabedeki harflerin bile bu duyguyu anlatmaya yetersiz kaldığı bir duyguymuş bu. Dünyamıza hoşgeldin bebeğim!!! Artık bu bedende birlikteyiz. İçimde, daha pıtırcık kadar olsanda dünyamıza yeni bir anlam kattın. Artık herşey daha güzel....Seni seviyoruz ve bir an önce sağlıkla kucağımıza almayı diliyoruz.... :)

6 yorum:

NUR dedi ki...

Bizlerde senden gelecek böyle bir haberi dört gözle beklemekteydik ve çok şükür ki geldi :) Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inş. cnm. Anneliği en iyi şekilde yerine getireceğine eminim tatlım. Bu arada yazın çok çok güzel olmuş cnm.

HatePrincess dedi ki...

Hocam bebeğiniz sizi çok mutlu etmiş:)Anladığım kadarıyla..Daha nice mutlulukları tattırır inşallah :)Heycanınızı ben bile hissettim :)Sizin adınıza ben de mutluyum :) Ayy bi de ilk patiği aldığınızda yazmayı unutmayın lütfen :)

Unknown dedi ki...

Bebişinle birlikte mutlu bir ömür geçirmeni diliyorum,inşallah anneli ve babalı büyür,bütün mutluluklar sizin olsun...

Rezzan Arslan dedi ki...

sizinde bu haberi alınca en az benim kadar sevindiğinizi biliyorum:) az beklemedik...:) amin inş. bir an önce sağlıkla gelir kucağımıza.. umarım dediğin gibi bir anne olurum, artık tüyoları alırım senden;) yazımı beğendiğine sevindim devamı gelicek:)

Rezzan Arslan dedi ki...

canım beniiimm yorumunu görünce çook sevindim:) doğru anlamışsın çünkü bu aralar ayaklarım yere basmiyor:) ilk patiği unutur muyum hiç:)) hem daha o kadar çok ilk var ki yaz yaz bitmez:))

Rezzan Arslan dedi ki...

sağolun canlarım benim:) amin inşallah... her zaman yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim... birlikte yaşayacağız bu mutluluğu az kaldı:)