Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

23 Mart 2012 Cuma

Bu Sabah Kar Var İstanbul'da...

16 Ocak 2012 / Pazartesi

 Sabah bir uyandık ki ne görelim dışarısı bembeyaz:) zaten günlerdir televizyonlar kar bekleniyor kar bekleniyor diye avaz avaz bağırıyorlardı.. ehhh kış yani güneş beklenicek hali yok ya :)) İstanbul böyle biraz yağmur yağsa trafik felç, hava güzel olsa trafik felç, ehh kar yağmaya görsün trafik alt üst.. doğu'da olanların hiç canı yok... Bak Ankara'ya hep kar hep kar.. Türkiye'nin can damarı burası olsun o kadar :)

Kar yağmasını dört gözle bekleyenlerdenim ben. tabi Allah dışardakilere yardım etsin diyorum hep, dua ediyorum:( bu karda kışda yiyecek ekmek bulamayan kuşlara da hemen camımın önüne ekmek kırıntıları koydum yazık gelip yesinler diye ...
Ama bu güzel karın en kötü yanı da şu an 13 haftalık hamile olmam ve midemin hala bulanıyor olması. bu nedenle de dışarı çıkıp kar topu oynayamayacağım :( sadece pencerenin tüllerini sonuna kadar açıp dışarıyı seyredicem:)
zaten birde grip oldum elimde de kuşburnu çayım :) tam hasta gibi oldum yani başımda bir sıcak su torbam eksik:)

yaaaa işte annesinin kuzusu baaak sen benim karnımda mışıl mışıl uyuyup büyürken dışarıda neler oluyor... İstanbul'da tarihinde gördüğü en büyük kar görüntüsüyle karşı karşıya... keşke sende olsaydın da görseydin. ama olsun bebeğim sen büyü orda, gelince ben ve baban sana en güzel kardan adamı yapıcaz.. o resimlerini de buraya koyucaz hayırlısıyla...


" Annesi meleğini çoook çook severmiiş
gelsiin diye hep oooonu beklermiş...."

Not: bugün besteledim bu şarkıyı, devamını bulucam ama:) beni duymaya başlasın, güne onunla merhaba diyeceğim minik kuşuma:)

Hiç yorum yok: