Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

24 Mart 2012 Cumartesi

KIZ mı Yoksa ERKEK mi ???



8 Şubat 2012 / Çarşamba





pembe mi mavi mi?
acaba hangisi ? :)

Zor bir hamile kalma sürecinden sonra insan haftalar ilerledikçe cinsiyete takılıyor... halbuki ne önemi varsa... diyorum ama öyle demeyin çoooookkk merak ediyorum ben.. artık 16  haftalık bebişim:) kocaman oldu hatta cinsiyetini bile öğrenebileceğimiz haftaya girdik. taa hamileliğimin başında doktorum "cinsiyetini 16. haftada söylerim" demişti. günleri saya saya helak oldum :)  abimin eşi ve bir çok kişi 12. haftada söylüyorlar dedi ama sanırım doktorum bebek iyice gelişmeden söylemek istemiyor. bencede geç olsun da güç olmasın. erkenden söyleyip de sonra farklı cins bebek dünyaya getiren annelerin hikayelerini bile okudum internette, forumlarda... başıma böyle bir şey gelmesini istemem doğrusu :)

haftaya kontrolüm var bebişim gösterirse cinsiyetini öğrenicez fakat hal böyle olunca cinsiyet tahminleri hız kesmeden devam ediyor :) hemen söylüyorum :
1. ben ve babası : erkek (diye düşünüyoruz ama hep aklımda ilk bebeğim kız olsun duygusu var ne yalan söyleyeyim :) hoş sağlıklı olsunda
2. annem : kız diyor
3. kayınvalidem: kız diyor. (hep pembeler görüyormuş:))
4. yengem : kız diyor(Çin takvimine bakmış , bir de öyle bir şey var tabi :)))
5. Öykü : kız olucak diyor hatta ismi Melis olsun mu diye soruyor :)) öykü, abimin kızı yeğenim 7 yaşında :)
6. Gülşah : erkek diyor. hatta bende erkek annesi olacak hava varmış kız olmazmış o da ne demekse :))) Gülşah'da benim en yakın arkadaşım ;)
7. Ayfer abla : o da kız dedi:) ( benim karşı komşum ama ablam diyebiliriz)


yani bu listeyi bööööyle uzatabiliriz:) anlayacağınız cinsiyet açısından çok farklı görüşler söz konusu. ama hepimizin sonuna eklediği ortak bir şey var.. ne olursa olsun sağlıklı olsun da...

bizim ailede kız bolluğu var :) torunların hepsi kız.. ama hepsi de çok güzel ve çok şeker. ben kızlara doyamadım doğrusu:) bakalım çin takvimi nasıl sonuç vericek çok merak ediyorum. eğer doğru çıkarsa size de tavsiye edicem:) 
bu arada artık 16. haftadayım 4. ayımızı tamamladık minik kuşumla:) zaman ne çabuk geçiyor. hoş hala midem bulanıyor:( umarım bu haftanın sonunda biter dua ediyorum. artık benim küçük civcivim beni duyabiliyormuş :) ne güzel birşey bu ... onunla daha çok konuşmaya başladım. umarım hissediyordur. birde bu haftadan sonra müzik dinletebilirsiniz diyorlar uzmanlar. klasik müzik öneriyorlar. çünkü bebek anne karnında annenin kalp atışları, mide ve bağırsak sesleriyle büyüyor... ve o seslere en yakın sesin hafif ritimli klasik müzik olduğunu söylüyorlar. hatta Mozart'ın çok daha uygun olduğunu bile söylüyorlar.. ehhh böyle olunca bende artık bebeğime bebekler için yapılan kalsik müizk cd lerinden mzikler dinletmeye başladım. baby classic music Mozart.. sizde dinletin hem bebeğiniz hemde siz çoook rahatlayacaksınız, relaxxxx :)))

Hiç yorum yok: