Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

26 Mart 2012 Pazartesi

Benim Annem Güzel Annem.... :)


29 Şubat 2012 / Çarşamba



yuppppii bugün annem geliyor :)) nasılda özledim... uzun zaman oldu görüşmeyeli... malum annem hala çalışıyor... çalışan kadının hali başka oluyor :) bugün kızımla  havaalanına gidip, anneannesini karşıladık :)) ehh tabi hepimiz heyecanlıydık. çünkü anneannesi daha beni ve karnımdaki şirinem görmemişti :) havaalanına gittim beklemeye koyuldum, fazla geçmemişti ki anneannesi göründü kızımın :) ikimizinde gözlerinin içi güldü karşıdan da olsa anladık birbirimizi... çıkış kapısına yöneldi annem ve sarıldık kocamann tabi kızım izin verdiği sürece malum fazla sıkıntıya gelemiyoruz bu aralar, karnımız büyümeye başladı :) artık 20 haftalık olduk tabi. 5 ayı devirdik:) maşallah bize:)

sonra evin yolunu tuttuk beraberce. anneannesi keki çok seviyor diye kek yapmıştık miniş kızımla birlikte , şarkılar söyleyerek:) gelince hemen börek de yaptı kızımın marifetli annesi:) güzeeeel bir masa hazırladık hem sohbet ettik hemde güzelce yedik... güzel de olmuş hani. ben bu kek işini iyi kıvırdım :) bir ara tarifini yazarım resminide çeker koyarım buraya;)

kahvaltıdan sonra annemle dışarı çıktık hava çok soğuktu ama olsun dedik. bir alışveriş merkezine gittik. bebek eşyalarına baktık birlikte.. ikimizde sabırsızlanıyoruz minik kuşuma birşeyler almak için:) yalnız okuduğum forumlarda kadınlar hep 7. ay dolmadan alışveriş yapmanın uğursuzluk getireceğini yazmışlar:(( hatta hamileler varsa eminim onlarda görmüşlerdir...ben inanmam böyle batıl inanışlara ama söz konusu kızım olunca insanın herşeye inanası geliyor:( o nedenle sadece güzel şeylere bakmakla yetindik. hatta çok güzel bebek uyku setleri vardı. onlara bakındık, bir de bebek karyolasına...

bebek uyku setleri için yataş, taç ve özdilek'e baktık... yataşın köpekli uyku setini çok beğendik fakat kalmamıştı.. taç'ın setlerinin de desenleri hoşuma gitmedi. sanki hepsi birbirine benziyordu.. bizde Özdilek'te karar kıldık, hem organik, antibakteriyel (Yataştakilerde öyle) eminim siz anne adaylarıda bunlara dikkat edioyrsunuzdur.. uzun lafın kısası Özdilek'te beğendik fakat mavi olanı vardı. pembesi kalmamıştı. ama gelir dediler. bende anneme ben alırım gelince şimdi almayalım dedim. ama o almak istediği için ben Antalya'dan alırım dedi. bakalım bulabilecek mi? :) bulursa eğer ilk eşyamız ayıcıklı uyku setimiz olucak:) bebişimiz de anneannesinin aldığı uyku setinde pofuduk pofuduk uyuyacak :)

karyolasını da "mothercare" den baktık. ben öyle beşik falan istemiyorum. biraz uzun vadeli düşünüyorum. uzun süre kullanabilsin istiyorum. çnkü baktığım beşikler hep bir kaç aydan sonra kullanılamaz. sonuçta bebek olarak kalmıyor ki... eninde sonunda hareketlenicek benim kızım:)

akşam annemle güzel bir yemek ziyafeti çektikten sonra karşı komşum Ayfer abla ve yeğeni Asutay'ı davet ettik... annemde çok seviyor onları.. aşkım da nöbetçiydi bu akşam güzel güüzel oturduk, bol kahkahalı bir akşam geçirdik hep beraber :D

annem aşkımın nöbetçi olmasına hiç üzülmedi:) çünkü bu gece birlikte yatacaktık:) oooohh analı kızlı birlikte yattık ne güzel... tabi benim bebişimi de unutmayalım. 3 nesil birden :DDD


Hiç yorum yok: