Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

22 Mart 2012 Perşembe

Offff Neler Oluyor Bana :((

15 Aralık 2011 / Perşembe





Hamile olduğumu duyanlar "aaa mide bulantıların başlamadı mı?" demişlerdi. hatta 6. haftadan itibaren olurmuş. kayınvalidem de "belkide sen rahat geçiriceksindir, aman tahtaya vur kızım" dedi ama nafile... doktordan geldiğimin ertesi günü mide bulantılarım, kusmalarım, ağrılarım, kanamalarım başladı:( artık ne ararsan vardı bende. alın size dibine kadar hamilelik alametleri:( birde böbürleniyordum "bakıııın bende bir şey yok, sağlamım ben, benim bebişim bişey yapmaz annesine" diye. al sana şimdi. kafamı bile kaldıramıyorum. yok yok hamile gibi değilde hasta gibiyim ben. 2 haftadır hiç bir şey yiyemedim. yesemde anında soluğu lavaboda alıyorum:( Allahım bu nasıl bir şey... ne zaman geçicek?? daha yeni başladı diyor herkes hatta arkadaşımın 4 ay sürmüş, inanılmaz birşey:( yinede tüm bunlara rağmen lavaboda kusarken bile "çok şükür ki meleğim orda ve ben kusuyorum" diyordum.... hayatında kusmaktan hiç haz etmeyen ben, kusuyorum diye sevineceğim hiç aklıma gelmezdi:) herşeye rağmen değer benim meleğime, bitanecik pıtrcığıma :) annen seni çooook seviyor bebeğim....

Hiç yorum yok: