Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

27 Mart 2012 Salı

Aile Saadeti :)


01 Mart 2012 / Çarşamba



sabahın körü bir uyandım ki annem yok yanımda... allah allah nerde acaba derken içeriye doğru yöneldim. bir de baktım ki annem erkenden kalkmış sarmaları yapıyor. etli yaprak sarması..."kızım çok sever , mide bulantısından da hiçbir şey yiyemedi. bari yapayım da mis gibi yesin kızım" diye yaptı canım annem. hatta bitirmiş de diyebiliriz:) bir yandan da tülleri açmış dışarıda lapa lapa kar yağıyor :) ehhh ne zamandır Antalya'da kar mı gördüğü var. o mutlulukla hepsini bitirmiş valla bana birşey kalmamış :) güya beraber saracaktık... neyse ellerine sağlık annemin zaten nefis olmuş:) görüntüsü de muhteşem...



 hava çok kötü annemle evde oturup dinleneceğiz bugün diyordum ama annem durur mu hiç... benim sevdiğim tarçınlı acıbadem kurabiyesinden yapıp getirmiş sağolsun...harika olmuş.. mis miiiss:) armağan'a da sevdiği için portakallı kurabiye yapmaya koyuldu:) o da müthiş oldu. ama ben böyle gidersem 10 kilo alırım bu ay ve doktorumdan iyi bir fırça yerim.. ne güzel her ay 1 kilo alıyordum... eyvah yandık bu ay:(

artık bir ara onlarında fotoğrafını koyarımda bana hak verirsiniz :)  bugün bebişimin amcası Ahmet de gelicek yemeğe.. annem miissss gibi yemekler yaptı. evde uzun zamandan beri böyle kokular tütmüyordu :) ahmet bekar ve yalnız yaşadığı için annem "eti, tavuğu her zaman yer ama bunları yiyemez" diyerek daha otantik şeyler yaptı. Karamürsel gecesi oldu tam :)


hemen sayıyorum müthiş bir lezzet ve soğuk kış günlerinin vazgeçilmez çorbası : tarhana çorbası. annem gelirken Antalya'dan getirdi sağolsun bitmek üzereydi. yoğun istek üzerine ev tarhanası getirdi. hem uzmanlar bu çorbanın kanseri önleyici etkisi olduğunu söylüyorlar. hamileler içinde birebir çünkü harika bir kalsiyum kaynağı... malum hamilelerde en çok ihtiyaç duyulan şey... fakat yanında yeşil bir salatayla yenirse vitamin değeri daha fazla oluyormuş benden söylemesi.. bebekler içinde öneriyorlar. bebeklere verilecek en iyi ek besin kaynağı sütle pişirilen tarhana çorbasıymış.için ve bebeklerinize tarhana içirin:)ben zaten bayıla bayıla içiyorum. umarım benim minik kuşum da çoook sever annesi gibi :) miss gibi de görünüyor ;)






bir diğer sevdiğim ve her gün yesem bıkmayacağım : mücver... bir çok çeşidi var fırında olanı, kabaklısı, ıspanaklısı, patateslisi hatta somonlusu bile... ben bol yeşillikli ve kızarmış olanını seviyorum. sağolsun annem hiç üşenmedi yaptı:) hemde koca bir tabak:) bende denedim bir kaç kez ama anneminki gibi olmadı beceremedim galiba:( ama yılmayacağım bunu kesin öğrenmeliyim :)
böyle bir lezzet kaçmaz :)



zeytinyağlı olmadan olmaz . bizim evde... şu an olan mevsim sebzesi de pırasa... bende bayılırım bol havuçlu ve limonlu...

ardından Türk kahvesi faslı... bu da vazgeçilmezlerimizden... fakat ben kafeini çok içmemeye çalışıyorum. hamilelik böyle bir şey olsa gerek...40 yılda bir artık. ehhh nede olsa bir kahvenin 40 yıl hatırı varmış dimi :D
sonra dizi keyfine başladık.. ehh bunu seyrederken annem bize mis gibi patlamış mısır yaptı :))) içerden pıtır pıtır sesleri geliyordu zaten.. bu duyguyu çok seviyorum. mutlu, sıcak, huzurlu bir aile ortamı....bebişimde gelicek o da bu mutlu ve huzurlu ailenin içinde yerini alacak... zaten şimdiden tüm ilgi onun üzerinde :)) her şey kızımız için....

Hiç yorum yok: