Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

22 Mart 2012 Perşembe

Canlarımın İkizleri Doğdu YUPPİİİ :)

05 Ocak 2012 / Perşembe


Bugün çok güzel bir haberle güne başladım. yılların eskitemediği dostum,canım arkadaşım Arzu ve Serkal'ın bebişleri dünyaya geldi bu sabah :)) sabah aradım durumunu öğrendim Arzu'cuğumun çok sağlıklılarmış maşallah:) epiduralli sezaryan yaptılar. genel anesteziye gerek duymamış doktoru çok rahat bir doğum geçirmiş :) Allahım onu sağlıkla sıhhatle yavrularına kavuşturdu. umarım hep böyle sağlıklı ve mutlu olurlar. zaten çoook mutlu bir çifttiler şimdi mutlulukarı ikiye katlandı:) ne mutlu size canlarım benim... bir anda 4 kişi oluverdiniz:) bebişlerimiz kız , Elif ve Beril... neyseki çok sağlıklılar teyzesinin gülleri. benim bebişimin can arkadaşları olucak onlarda... valla tam zamanında yaptın be Arzu'cum. bizim gibi çok güzel bir dostlukları olucak onlarında... inşallah benimde kızım olur da bütün kızlar toplanır :) (gerçi erkek olucak gibi bir his var hep içimde :)) olsun ne olursa olsun sağlıklı olsunda başka bir şey istemem Allahtan.
bu arada baba Serkal'ı da unutmamak lazım. az mı baktı Arzu'ya :) senide tebrik ediyorum baba Serkal... şşşşşt yakışır ;)
şimdi sizin için daha yorucu bir maraton başlıyor. anneler yanınızda da en azından onların yardımı dokunur. baksana bize, army ve ben bakıcaz artık bebeğimize :) canlarım benim tekrar tebrik ediyorum. koklayın benim yerimede kuzucukları. göremedim onları da malum şu an hamilelik durumları var ve Antalya'ya gelmem sakıncalı:( en kısa zamanda gelip görücem sizi. bende fotoğraflarını görmedim daha biraz büyüsünler fotoğraflarını burda paylaşırım , hep beraber merak gideririz:)

Hiç yorum yok: