Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

9 Nisan 2012 Pazartesi

Sevgililer Günümüz Kutlu Olsun :)))

14 Şubat 2012 / Salı



aşkımız...



Sabahın bir vakti... nasıl güzel uyuyorum ama... "zııııırrrr" kapı!!!! inanmıyorum yaa bu da ne şimdi sabah sabah diyerek sıcacık yatağımdan kalkıp , söylene söylene kapıya doğru yöneliyorum:( megafondan sordum " kim o?" karşıdan bir ses "kurye".. allah allaaahhh bu ne şimdi? ben birşey istememiştim ki hem kimseden bir şey de beklemiyordum. "acaba sevgilim bir şey istedi de bana söylemeyi mi unuttu" diye içimden geçiriyorum adam merdivenleri teker teker çıkarken. hatta biraz daha ileri gidip komplo teorileri üretiyorum "ya bu adam kurye kılığında bir hırsızsa", "ya bu bir oyunsa" falan diye :) ama hiç gülmeyeyim her gün gazetede ve haberlerde bunun gibi bir sürü şey okuyup , görüyoruz.


neyse kapının deliğinden baktığımda artık kurye kapımdaydı ama elinde bir şey var dı büyükçe... adımı söyleyince açtım kapıyı.. bir de baktım ki elindeki kocaman, bembeyaz ve adeta bir gelin edasında süzülen beyaz bir orkide :DDDD ayyyy allahııımm o kadar güzeldi ki.... "rezzan hanım bunlar sizin için..." demez mi ? :DDD



işte benim aşkımın sevgililer günü hediyesi....



o kadar mutlu oldum ki anlatamam. kimliğimi verirken bir de baktım bir not var üstünde :



sürpriz not :)

fotoğrafta okunmuyor hemen tercüme edeyim :)


 "DÜNYANIN EN GÜZEL ANNESİNE... SENİ ÇOK SEVİYORUM... BEBİŞİMİZİ DE..."
ARMAĞAN


Bugünün sevgililer günü olduğunu dahi unutmuş ben, sevgilimin yaptığı bu sürprizle çok duygulandım.... hemen yaşlar süzülmeye başladı gözlerimden.. birde hamilelik malum, hormonlar tavan yapmış durumda :) işte o güzel orkide, saflığın , temizliğin sembolü beyaz orkide... hemen salonumdaki en güzel köşede yerini almış durumda...

şaşkınlığımı atlatır atlatmaz bende telefona sarıldım ama sevgilim açmadı:( kesin ameliyattadir.... olsun bende mesaj atarım:)


annen, baban ve sen meleğimiz....


"DÜNYANIN EN İYİ, EN YAKIŞIKLI KOCASI... BEBİŞİMİZ VE BEN O KADAR ŞANSLIYIZ Kİ... SEN İYİ Kİ VARSIN, İYİ Kİ BİZİMLESİN BİTANEM... SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUZ BABACIK :* "




 Ameliyattan çıktıktan sonra mesajımı görmüş, aradı ve uzun uzun konuştuk aşkımla.... hala aşığız birbirimize ve aşkımız ilk tazeliğini koruyor... ne büyük bir şans bizim için....

işte bebeğim sen böyle aşık iki insanın meyvesisin.... şimdi 3 kişilik çoook mutlu bir aile olacağız....bu güzel günü babanla ikimizin şarkısıyla sonlandıralım o halde;


Şu hercai hayata bir kere geldik
Yedik içtik doyduk kalktık hesabı birlikte verdik
Sinsi hayat ihtirası bana hiç uğramadı
Dünya malı zenginin olsun sen benim kadınım

Seni hastalığımda sağlığımda da yanımda görmeliyim
Güneşin doğduğunu da battığını da senle izlemeliyim
Yanabilir saltanatlar olsun yeniden yaparız
Bizde bu sevda sürdükçe ölsek de yanyanayız


 evet minik kelebeğim bu yazıyı daha önce yazmalıydım kronolojiyi bozdum biraz ama ancak şimdi yazabildim. hem orkidemin tomurcuklarını açması da ancak bu günü buldu:) sen daha 17 haftalıktın baban bize bu sürprizi yaptığında.... bunu da okumanı istedim.... hiç bir şeyi atlamadan sana yazıyorum, bak ne kadar şanslısın ;)


 
işte orkidemin tomurcuklarını da açtığı fotoğraf... artık büyüdü... bize güzel bir şölen hazırlar gibi bir bir açtı çiçeklerini... gözüm gibi bakıyorum ona... benim için çok anlamlı ve değerli.... ona baktıkça Allah'a bir kez daha şükrediyorum.... sevdiğim adam ve karnımda kızımızla çooook mutluyuz, şükürler olsun....

Hiç yorum yok: