Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

30 Nisan 2012 Pazartesi

Kızımın Babaannesi Gelmiş :)


15 Nisan 2012 / Pazar






Sabah aşkımla güzel bir güne başladık yine .... pazar günleri oldum  olası hiç sevmem ama aşkımla birlikte kahvaltı yapma fikri bütün günü güzelleştiriyor :) bugün ayrıca kızımın babaannesi de Giresun'dan geliyor. kahvaltıdan sonra Ahmet'e gidicez kahvaltıya çağırdı bizi ama biz erkenci olduğumuz için kahvaltımızı yaptık bile artık çaya yetişiriz:)

Kocacığımın yine kongresi var 4 günlük.. antalya''ya gidecek. içi elvermedi beni bu koca göbekli halimle bırakıp gitmeye annesini çağırdı benim yanıda olsun, ben yalnız kalmayayım diye. yazık kayınvalidem de taaa Giresun'dan kalkıp geldi benim içn sağolsun :)

Ahmet'e gittiğimizde kahvaltı ediyorlardı. biraz hasret giderdik ve hemen konu benim göbüşüme geldi:) hemen "aaa hiç karnın yok senin küçücük" dendi:) sevinsem mi üzülsem mi bilemedim.... sanırım genetik bu.. anneminde öyleymi. 8-9 kilo alıyormuş sadece ve küçücük bir karnı varmış... çok şükür genler iyi :) gerçi Salı günü kontrolümüz var. bakalım kaç kilo aldım. valla o trtıya çıkmak çok stresli yaw. hele ki kilo takıntısı olan bir doktorunuz varsa:) kesn bu ay çok kilo aldım ben
:(( yandıımm :(

neyseee biraz oturduktan sonra akşam yemeğe beklediğimizi söyleyerek aşkımla kalktık ve bir kaç eksiğimiz için alışveriş yaptık. sonra da eve geldik... ben hemen mutfaktaki işlere koyulurken aşkımda her zamanki gibi derslerine yumuldu:) çalışkan aşkım benim :)) yaaa bebeğim baban o kadar çalışkan ki bunu gelince görüceksin.... umarım sende baban gibi akıllı bıdık  olucaksın;)

hiç oturmadan tüm hazırlıklarımı tamamladım mutfakta. tabi kızımın da tekmeleri eşliğinde :) tam artık salatayı yaptım zil çaldı. meğerse akşam olmuş bile.... bu yorgunluğun üzerine yattığım yeri bilmem herhalde:) güzel bir akşam yemeğinden sonra birlikte sohbet ettik. tatlılarımız yedik. hatta minik kelebeğimin tekmelerini dinletmek istedim ama babaannesi elini karnıma ne zaman koysa sustu inat gibi :) neyse bir dahaki sefere yakalarız nasıl olsa;)

derken zaman o kadar çabuk geçio ki... bir baktık ki saat gece 12 olmuş. tabi uykular gelmeye başladı. ahmet ve kayınvalidem evlerine gittiler...

bendeeee karnmdaki minik kuzumuz ve babasıyla baş başa kaldım.... işte günün en güzel saatleri başladı.. babamız karnımıza güzelce masaj yaparak kremlerimizi sürdü. "annesiiiiiinin kuzusu,babasııııııının kuzusu" bestesini söyleyerek... minik kuzumuzda babasının bestesine tekmeleriyle cevap verdi ;:DD

ne güzel bir an.. mutluluk işte burda, yanıbaşımızda.....sizi seviyorummmmm.....

Hiç yorum yok: