Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

5 Nisan 2012 Perşembe

Karnımda Kelebekler Uçuşuyor.... :)

5 Mart 2012 / Pazartesi


merhaba anneciğim....



bu sabah uykumdan uyandıran, karnımda uçuşan kelebekler de neyin nesi??? inanamıyoruuumm bu benim minik kelebeğimin çırpınışlarıydı... annesine ilk "merhaba" sı..... ahhh bebeğiiim bu anı ne kadar sabırsızlıkla beklediğimi bilemezsin...

sabah babanı işe yolladım ve sanki içimde bişeylerin çırpındığını hissettim. bu mucizevi bir şey :) keşke babanda burda olsaydı da hissedebilseydi diyeceğim ama yok bunu duyamazdı sanırım. bu sadece "anne ve minik kelebeğinin" arasında bir şey :)

daha o kadar küçüksün ki.... 19. haftamızdayız daha... biraz daha güçlen sonra babayla birlikte merakla izleyeceğiz senin hareketlerini anneciğim...

duyduklarında belkide bana inanmayacaklar... "çok erken" diyecekler.... ama olsun bebeğim ben seni hissettim... biliyorum bu sensin... o miniminnacık ellerini, ayaklarıı yerim ben senin :) şimdi sanki başka bir boyuta geçiyor insan. kelimeler anlamsız kalıyor... bütün gün senden sadece tek bir "PIT" bekliyorum :) o pıt için dünyaları verir annen...

uzmanlar ilk hareketleri bu şekilde algıladığımızı söylüyorlar. önümüzdek hafta artık duyabilirmişim seni... daha çok güçleniceksin.. bol booool yemek ye emi :) kemikleri güçlensin ki kızımın annesine tekmeler atabilsin.... artık yetmez bu uçuşmalar bana... seni daha çok hissetmek istiyorum bebeğim...

 SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUMMM ...


seni içimde hissetmek dünyanın en güzel, en kutsal, en mucizevi olayı bebeğim...












Hiç yorum yok: