Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

24 Nisan 2012 Salı

Bebeğimin Tekmeleri :)))


22 Mart 2012 / Perşembe






Artık kızım büyümüş olmalı ki akşam televizyonun karşısında otururken okkalı bir tekmeyle irkildim :))) şimdiye kadar kelebekler uçuşuyor falan demiştim ama bu seferki öyle böyle değildi... resmen içeriden "çıkarın beni burdan" diye tekmeler savuruyordu annesine :)))




hemen diğer odada çalışan sevgilimi çağırdım. o da bu kadar bağırmama bir anlam verememiş olacak ki korkarak anında yanımda aldı soluğu.. "noolduu bi yerin mi ağrıyor" diye :)) "yok ağrımıyor ama bak elini koy bunu hissetmelisin" dedim ... hemen elini karnıma koydu ve bizim minik kuzumuz bir tekme daha savurdu annesinin karnına, babasının elinin bulunduğu yere :))) bu tekmeyi hissedince aşkımın gözlerindeki ışıltıyı görmeliydiniz:) "evet evet duydum" diyordu.... 2 haftadır sadece benim hissettiğim ve onun bir türlü duyamadığı tekmeleri artık sonunda babamızda duydu :) demekki güçlendi benim minik kızım :)

veee bu tekmeler artık minik kelebeğim ve benim aramda bir sır olmaktan çıktı... sırt üstü uzanınca karnıma bakmanız yeterli... artık ben burdayım diyor....

ama yinede ufak tefek pıtırtılarını hala sadece ben duyabiliyorum.. buna da gizlden gizliye sevinmiyor değilim... bunlar kızımla aramızdaki ilk sırlar :))))


çoook seviyorum seni güzel kızım, iyi ki varsın.....


"varlığın öyle bir sevinç ki
burnumda çilekli sakızımın kokusu...."



Hiç yorum yok: