Dünyamıza Hoşgeldiniz....

henüz tanışmadığım, onu görebildiğim tek yerin ultrason olduğu):)) fakat kıpırtılarını hissettiğim ve her tekmesinde Tanrı'ya binlerce kez şükrettiğim doğmamış bebişimi düşünerek, hatıra kalması amacıyla yazdığım yer burası... onunla paylaştığım her anı, duyguyu sizinle ve sevdiklerimle paylaşmak istedim. bu bebişime annesinden bir hatıra olucak fakat kimbilir belkide benim gibi bebişini bekleyen, anne olmasına az zaman kalmış olanların da bir sesi olucak... Bebeğimi beklerken bu duygular içindeyim.... Mis kokulu kuzularımıza kavuşmak dileğiyle....

18 Mayıs 2012 Cuma

Bebişime Aldığımız İlk Cicisi :))


21 Nisan 2012 / Cumartesi


kızıma aldığım ilk ciciler :)



yine aşkımsız geçen bir gün daha.... sabah mükellef bir kahvaltıdan sonra bugün ne yapalım ne yapalım derken kendimizi mutfakta bulduk. kayınvalidem ve ben akşama yemek yapmaya başladık. baktık akşam üstü saat 4 olmuştu. hava da bozuk gibi. olsun deyip bir niyetle dışarı çıkmak için hazırlandık.

çıkarken hava yağacak gibiydi ama neyse ki yağmadı, birden bire açtı hava... kendisine yatak örtüsü arayan kayınvalidem istediği gibi bir örtü bulunca kaçırmak istemedi ve hemen alıverdi. güle güle kullansın çok şık bir şey :)

artık fazla ayakta kalmak bana pek yaramıyor. çok yavaş yürümek de belimi ağrıtıyor... off yani öyle de olmuyor böyle de :( neysee kızım iyi olsun da başka bir şey istemiyorum.....

çarşıda gezerken bir de baktım çok sevimli pembe bir çift ayakkabı :) ayyy balerin pabucu gibi çok hoşuma gitti:) kızımın hiç cicisi yok acaba alsak mı derken kayınvalidem. "hadi alalım bir yerden başlayalım" ded. bismillah deyip. kızımın ilk cicilerini aldık :)





sonra tabi ona uygun da bir patikli takım aldık kızıma:) pembeli, puanlı, kedili falan :) çok şirin bir şey. şapkası da var. ayyy o kadar küçük ki.... ne yani bu kadar küçük mü olacak dedim. hatta bu kızıma küçük gelmesin dedim satan kişiye de :) insanın ilk bebeği olunca nasıl bir şey olacağını , boyutlarını falan kestiremiyor. ilk defa bu kadar küçük bir şey göreceğim. o an heyecandan kalbim duracak gibiydi :)




aslında alışveriş için 23 Nisan'ı bekliyorduk. babamız gelecek ve o Eminönü'ndeki meşhuuurr "Havuzlu Han"'a gidecektik. hem tatil, hem hava güzel olacakmış, hemde aradığımız her şeyin bir yerde olması da mükemmel bir şey... okuduğum internet sitelerinden ve forumlardan kimi anne adayları burasını dışarıdan bir farkının olmadığını söylemiş, kimisi piyasaya göre uygun olduğunu.... gitmeden bir şey söylemek yersiz olur. o nedenle gittikten sonra mutlaka izlenimlerimi aktaracağım sizlere ;) ben bir alışveriş listesi yaptım kendime ama hepsinin bir kere de alınması zor gibi duruyor. o nedenle en lazım olanları ilk etapta alıp. sonrakinde de ıvır zıvırları alırız diye düşünüyorum. tabi bu benim düşüncem bakalım neler olacak :)

eve geldikten sonra aşkıma da kızının cicilerinin resmini çekip mesajla yolladım:) napiiim o da görsün istedim.... beklediğim cevap hemen geldi :
"Amanııın... Sevsinler... Aynısından ben de alayım kendime " :))) yahuu ben bu adamı sevmeyeyim de ne yapayım, aşığım ona :) bir de kızımaaaa :)


çok yakışacak benim minik kuzuma :)





1 yorum:

Unknown dedi ki...

Allahım sağlıkla kavuştursun bizi kızlarımıza.
Ben de 23.haftamdayım, bloguma beklerim.

http://herhaftalik.blogspot.com